Ekselenca italiane, markë e karakterizuar nga një identitet stili unik, frymëzuar dhe diktuar nga motoja “për të bukurën e bërë mirë” lidhur me persosmërinë e modës italiane. Look-u Sarabanda një loje ekuilibri mes elegances dhe vëmendjes në detajet, për rehatinë e përditshme dhe sigurinë e fëmijës. Stilistët italiane janë dedikuar në menyrë konstante në aktivitetin e kërkimit, për të projektuar veshje që interpretojnë tendencat e fundit të modës, me stilin dhe sensibilitetin estetik, tipik Italian. Minibanda vesh ditët e para të jetës së më të vegjëlve me veshje të kuruara në detaj, të buta e delikate.
Një tjetër ofertë e plotë, e shpenguar dhe origjinale lidhur në mënyre rigoroze me idealet e sqimes dhe kualitetit Italian Style, është ajo e markës iDO, pikërisht sikur citon pay off-i i këtij brandi “Every day style!” duke propozuar një pamje të guximshme, ironike dhe kosmopolitane. iDO është një brand tjetër i këtij grupi, me qasje trendy dhe moderne menduar për një publik dinamik dhe gjithmonë në levizje. iDO mendon edhe për më të vegjlit, me një linje nga 0-18 muaj dedikuar të porsalindurve.
Duke filluar nga FW22, Ducati hyn si pjesë e portofolit të brandeve Miniconf. Një linjë me shpirt komod e sportiv, e përbërë nga artikuj dedikuar djemve nga 3 në 16 vjeç si dhe një propozim për të porsalindurit. Marrëveshja midis Miniconf e Ducati Motor Holding rrëfen vlerat e përbashkëta të dy kompanive: kujdesi për cilësi, siguria dhe përqasja konstante për performancë ekselente.